Intian autot ovat pääosin Intiassa valmistettuja. Toyota Innova, Maruti Suzuki, jne. Muunmuassa Jaguar ja Posche ovat tuontitavaraa.
Mumbain ruuhkissa taustapeilit ovat rapisseet pois. Korin ulkopuolella oleva taksamittari on sentään pysynyt mukana.
Pienessäkin taksissa sopii matkustamaan selkä suorana jos kaularanka on kunnossa.
Intian niemimaan eteläosassa kansan bussit olivat ilman sivuikkunoita. Sadekelillä käytetään joko metallikaihtimia tai pressuja.
Tässä mennään leijonien tarhasta tiikereiden tarhaan, karhujen, jne. Kerrotaan matkustajien ihmetelleen tiikerialueella miksi auto yllättäen lähti hurjaa vauhtia portille. Konehuoneesta myöhemmin lyöneet lieskat selittivät kuljettajan kiireen. Ikkunoissa on tietysti metalliset kalterit joilla estetään villieläimien ja vierailijoiden liian läheinen vuorovaikutus. Otetaanpa vielä lähikuva tuosta kojetaulun alaosasta. Niin on huolellista työtä ettei ainakaan sähkövika voi aiheuttaa tulipaloa.
Brittien perintönä Intiassa on vasemmanpuoleinen liikenne.
Yllä kaksi kuvaa samasta kohteesta.
Yksi esimerkki suvaitevaisuudesta ja joustavuudesta on kaksisuuntaisen kadun muuttuminen yksisuuntaiseksi ja takaisin parin minuutin välein. Alemman kuvan keskellä on näkyvissä liikenteenjakaja. Liikenteenjakajan molemminpuolin paahdetaan täysillä eteenpäin. Liikennepoliisi(?) ei tainnut tykätä moisesta menosta koskapa rakensivat keskiviivalle sata metriä pitkän tilapäisen aidan pari päivää myöhemmin.
Rengaspaineen tarkastuspiste tankkauspaikalla. Esiasettelu, digitaalinäyttö ja kunnollinen kiinnitys seinään ovat varsin hyviä asioita.
Tyypillistä: Saat kysymykseen haluamasi vastauksen. Jos ei eka kerralla onnistu kysy niin monelta että jo tärppää. Esimerkiksi perinteikäs Ambassador perustuu Fiattiin, johonkin ranskalaiseen tai Morrikseen ja valmistus on lopetettu vuosia sitten ja jatkuu edelleen. Onhan se kyllä sitäkin että kysymyksen tekijä ei ole onnistunut muotoilemaan kysymystään. Toyota Innova on tehty (myös moottori) Intiassa, eipäs kun se on täysin tehty Japanissa. Hyvin tuntuu yhteiskunta toimivan vaikka yli puolet tiedosta on väärää.
Tänään sen vasta oivalsin. Olin hieman ihmetellyt miksi jotkut bussit ajavat ovet auki. Eivät ne aja ovet auki, ovia ei vain ole. Kuvan bussiinkin meno on kuin uunin pankolle kapuaisi. Suora lattia (ei pyörien koteloita eikä laskettua käytävää). Kuvasta päätellen tuosta COVT. OF INDIA autostakin (kolmas kuva alusta)puuttuu ovi ovea ei ole.
Ovi on teljettynä auki asentoon. Ei jää kukaan oven väliin.
Mumbain ruuhkissa taustapeilit ovat rapisseet pois. Korin ulkopuolella oleva taksamittari on sentään pysynyt mukana.
Pienessäkin taksissa sopii matkustamaan selkä suorana jos kaularanka on kunnossa.
Jos tavoite on selvillä (pari kilometriä eteenpäin ja poikkeamismahdollisuutta ei ole) niin lapa vain pystyyn ja kyytiin. Mysteeriksi jäi onko kyseessä hallituksen auto?
Kuljettaja oli onnellinen jäykästä istuimestaan ja miehekkäästä vaihdetangosta.Intian niemimaan eteläosassa kansan bussit olivat ilman sivuikkunoita. Sadekelillä käytetään joko metallikaihtimia tai pressuja.
Tässä mennään leijonien tarhasta tiikereiden tarhaan, karhujen, jne. Kerrotaan matkustajien ihmetelleen tiikerialueella miksi auto yllättäen lähti hurjaa vauhtia portille. Konehuoneesta myöhemmin lyöneet lieskat selittivät kuljettajan kiireen. Ikkunoissa on tietysti metalliset kalterit joilla estetään villieläimien ja vierailijoiden liian läheinen vuorovaikutus. Otetaanpa vielä lähikuva tuosta kojetaulun alaosasta. Niin on huolellista työtä ettei ainakaan sähkövika voi aiheuttaa tulipaloa.
Brittien perintönä Intiassa on vasemmanpuoleinen liikenne.
Yllä kaksi kuvaa samasta kohteesta.
Yksi esimerkki suvaitevaisuudesta ja joustavuudesta on kaksisuuntaisen kadun muuttuminen yksisuuntaiseksi ja takaisin parin minuutin välein. Alemman kuvan keskellä on näkyvissä liikenteenjakaja. Liikenteenjakajan molemminpuolin paahdetaan täysillä eteenpäin. Liikennepoliisi(?) ei tainnut tykätä moisesta menosta koskapa rakensivat keskiviivalle sata metriä pitkän tilapäisen aidan pari päivää myöhemmin.
Rengaspaineen tarkastuspiste tankkauspaikalla. Esiasettelu, digitaalinäyttö ja kunnollinen kiinnitys seinään ovat varsin hyviä asioita.
Tyypillistä: Saat kysymykseen haluamasi vastauksen. Jos ei eka kerralla onnistu kysy niin monelta että jo tärppää. Esimerkiksi perinteikäs Ambassador perustuu Fiattiin, johonkin ranskalaiseen tai Morrikseen ja valmistus on lopetettu vuosia sitten ja jatkuu edelleen. Onhan se kyllä sitäkin että kysymyksen tekijä ei ole onnistunut muotoilemaan kysymystään. Toyota Innova on tehty (myös moottori) Intiassa, eipäs kun se on täysin tehty Japanissa. Hyvin tuntuu yhteiskunta toimivan vaikka yli puolet tiedosta on väärää.
Tänään sen vasta oivalsin. Olin hieman ihmetellyt miksi jotkut bussit ajavat ovet auki. Eivät ne aja ovet auki, ovia ei vain ole. Kuvan bussiinkin meno on kuin uunin pankolle kapuaisi. Suora lattia (ei pyörien koteloita eikä laskettua käytävää). Kuvasta päätellen tuosta COVT. OF INDIA autostakin (kolmas kuva alusta)
Ovi on teljettynä auki asentoon. Ei jää kukaan oven väliin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti